Aku Menangis Kemudian :'[





hoii kauu ? *apelah yang akuu mengarut nii ? 
okeyy seperti yang dijanjikan semalam nak up-date pasal 
AKU MENANGIS KEMUDIAN :'[
so hari ini aku tunai-kan lahh bagi siapa yang nak baca boleh Tekan Sini :)

*okeyy , mama aku sampai malam selasa ? so hari selasa aku tak sekolah lahh (ponteng sekolah satu hari HEHE . semangat nak jumpa mak kata kan :/ 
takk sempat mak aku sampai aku Kluang , aku terus kemas baju and barang-barang yang penting amik tren kul 9 , pergi Gemas . Sebab mama aku balik rumah gemas dulu kan . so akuu bergegas lahh g gemas HEHE . Obses katakan =.=

*okey pagi sampai lahh petang , aku stay kat rumah gemas dulu then kul 12 balik kluang. mama balik sebab nak hantar aku balik kluang . :/ 
sedihh :'( takk pe mama kerja mencari rezeki akuu kena sabar .
sampai kluang amik abg aku keluar g makan Nasi Brayani Gam kat Bentang Memang sedapp ! (wa cakap lu) sampai mejilat jari . Bak kata (KFC) lahh kann ! HUHU . 
pastu pergi beli barang dapur sikit untuk anak-anak dia makan .HEHE.
pas tu balik Rumahh . Mama Stay Rumah Tok Ma , dahh petang sikit tuu mama balik rumah dia kemas barang-barang dia . Malam Dia balik CEMERON HIGHLAND :'(

Dan tiba masa untuk aku menagis , tapi aku tak ngais depan mama and papa , masa mama nak gerak tu , aku Mengais sampai ter-duduk aku . sedihh gila FEELING abiss macam awie dalam sembilu ! Tapi aku dah besar kena faham yang mama and papa pergi kerja bukan untuk main-main :) 

No comments:

Daisypath Anniversary tickers