Lappy Is Coming Home:)

 Selamat Petang :)

 Yeyyy ! hari ni aku happy sangat sebab lappy my sayangs dah keluar daripada hospital computer ! so pas ni bolehh lahh up-date blog selalu kan ? hehehe :)
cuba kau orang tengok gambar kat bawah nii ? 



*okeyy,tula screen yang aku pecahh kan :) *hee
tapi xnampakk macam pecahkan ?

Tapi sekarag dah elok dah screennya macam ni hah ?


 hah? kan dah boleh bukak blog balik Yeayyy !
 tak payah pimjam orang punya lappy atau ipad lagi. 

okeyy,disini saya memohon kemaafan atas kesalahan saya kepada En.Boyfie saya kerana telah pecahkan lappy awak sorry sayang :)

1 comment:

Nadrah Zulkifly said...

BW here! Nak menang shawl, topup, blog edit, doodles, lampu menarik dan pelbagai lagi? Join here!! http://nadrahzulkifly.blogspot.com/2012/11/special-year-end-ga-fy-nad.html

Daisypath Anniversary tickers